tiistai 11. toukokuuta 2021

Wannebe kirjoittaja on ollut kiireinen

Viime vuoden puolella itselleni tekemä lupaus päivittää tätä tajunnanvirta blogia ei ole pitänyt. Suurin syy lienee se, että kirjoitan tätä tajunnanvirtaa itselleni. En usko, että minulla on enää yhtään lukijaa, kun olen ollut niin kauan hiljaa. Pitäisi miettiä, miten tehdä tästä blogista mielenkiintoinen tai luopua tästä kokonaan. 

Mutta toisaalta haluaisin yrittää, koska kaikki kirjoittaminen on hyväksi ja tässä blogissa tekstit ovat olleet tajunnanvirtaa tai valitusta jostain, mistä tahansa. Wannabe kirjoittajan on hyvä haastaa itseänsä. 

Kirjoittaja-blogini on nyt ollut aktiivinen ja muutenkin wannabe kirjoittaja minäni on ollut ahkera. Olen kirjoittanut joka päivä. Oikeasti! Olen niin ylpeä itsestäni. 

Minulla on käynnissä Saara -kirjaprojekti. Olen siitä ensimmäisiä tekstejä luetuttanut muilla ja saanut palautetta.  Nyt olen lähes liekeissä sen kanssa. Sitten olen keskittynyt tosiaan siihen blogiin ja tehnyt postauksia erityisesti nyt, kun olen ns "between the jobs" eikä varmuutta, kuinka kauan voin nauttia tästä olotilasta. 

Sen lisäksi olen ideoinut Mökkikylä -projektia. En tiedä, tuleeko niistä pakinoita, tarinoita, lyhyt proosaa vai mitä, mutta olen innostunut siitä. Se on on hyvää vastapainoa Saaran kirjoittamiselle. 

Salainen projekti on myös poismuuttaminen Helsingistä. Isäntää en vain ole saanut innostumaan. En tiedä, miksi ei. 

Ja sitten vielä uutisia polvirintamalta. Myös Isännän polvet ovat menossa vaihtoon. Että semmoinen risapari ollaan!

Kesää odotellessa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti